Borta!

Nu är den borta, den lilla fulingen.
Kommer få en coolt ärr att visa upp, hur ofta jag nu springer runt i bikini...

Kom nyss att tänka på en sak jag inte ens reflekterat över innan.. Tänkt om provet på födelsemärket visar någonting? Tänk om det faktiskt var hudcancer?
Jag har inte tänkt tanken på det innan, men jag vet ju att det är möjligt, även om chansen är liten.
Jag vet ju att hur liten chans det än är, så kan det ändå vara just mig det händer.
(Lustigt att man måste slås ner ordentligt innan man slutar ta livet för givet.)

Jaja, den är ju borta nu, så oavsett så skulle det nog vara lugnt.
Ska slå bort dom tankarna.

Igår var första dagaen som jag inte varit hos Stella, trots att jag var hemma i stan på kvällen. Det gnager lite i mig, dåligt samvete...
Förlåt sötnos, men du ska veta att du var med mig i tankarna hela dagen. Såg så mycket fint jag hade velat köpa till dig, och i bilen hem så satt du i din bilstol brevid mig hela vägen<3

Tänkte åka till kyrkogården efter jag hade varit på vårdcentralen, men det var inte plogat(som vanligt), så hade ingenstans att parkera. Får bli innnan jobbet ikväll!

På vägen hem stannade jag och frågade en äldre man om han behövde hjälp, då hans bil hade lagt av. Han hade redan ringt efetr hjälp, men han var vädligt tacksam, jag var tydligen den enda som hade stannat och frågat. Typiskt Oskarshamn. Det märkte vi ju i tisdags när det var vi som satt fast, folk bara glor.
Jaja.

Nej, om jag ska ta och packa upp det sista ur påsarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0