Fredag.

Var fullt upp igår, han inte sätta mid datan en sekund. Saknade det inte heller, hade inget behov av att skriva av mig. Skönt!

Christoffer har legat och hostat två nätter i stäck, så jag har sovit på soffan i hopp om att få liite sömn.
Fail.
Nu är iallafall hostmedicin inhandlat, så förhoppningsvis är jag utvilad tills imorgon då det blir julklappsshopping i kalmar med mamma!

Igår var vi i Västervik. Jag tror jämnt att vi  inte har något mer att prata om med kuratorn och vårna BM när vi åker dit, men det finns alltid massor. Dom senate gångerna har jag också trott att jag inte ska gråta, men där har jag också fel. Känner hur tårarna börjar bubbla upp direkt när jag sätter mig i fåtöljen.
Känns bra att ha ett ställe att gråta ut på, nu när dom flesta har slutat fråga mig om saker.
För jag märkte idag nrä jag var på coffee house med Jeanette vilket stort behov jag har att prata om det. En fråga, och jag blarrar på om Stella, och jgraviditet och förlossning och allt möjligt.. Hoppas det inte blev för mycket:)
Skönt att få prata av sig där också!

Ikväll kommer fina Mia och hennes lilla sötboll hit. Thaimat och idol!
Bäst jag städar iordning lite så hon inte ser hur slarviga vi är:)

Kommentarer
Postat av: jeanette

absolut inte :) det är bara att prata på! tack för idag. var jättemysigt!

2010-12-10 @ 19:58:11
URL: http://myjanetstory.blogg.se/
Postat av: Mia B

Haha söt du är! Ni har det så fint så:) Tack för en mysig kväll! Kramar<3

2010-12-11 @ 17:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0