Explositioner och kalas!

Har nog aldrig varit så glad över att se regn! Guuuud va skönt att snön smälter!
Är på bättre humör redan:)

Vart på stan och käkat lite gutt, Christoffer har shoppat växter, firrar och inredning till akvariet och jag har fått en god latte.
Christoffer har även exploderat på några bilister i parkeringshuset som verkade vara helt dumma i huvudet, men jag satt lugnt och räknade till 10(tusen).
Räcker med en explosion per dag, och jag tyckte att det kunde vara hans moment of explosion idag, jag brukar annars ha patent på dom;)

Varit och köpt en skitsnygg blomma till Stickan som fyller 80+ idag! Blir kalas ikväll, och jag gissar att vi får god mat som alltid när vi är bjudna dit=)

Snart dax och fiffla med tvätten igen!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0