Och så och det.

Sverige vann tydligen lätt mot Finland imorse.
Jag är inte speciellt intresserad av hockey, men Sverigevinster är alltid gutt, och nu är vi i kvarten!

Har jobbat i helgen och det har varit såå jobbigt..
Inte fysiskt, har varit riktigt lugnt.
Men jag har gått och halvsovit hela helgen.
Varit helt slut när jag kommit hem.
Idag känns det lite bättre, och efetr en sovmorgon imorgon är det nog bra!

Är antagligen sista veckan i Centrum
Skittrist.
Och jag är lagom glad över att jag fortfarande inte har fått veta var jag hamnar.
Inte ett schema så långt ögat når.
Come on!!
Det är fan inte min uppgift att ligga på och tjata, men verkar som det kommer bli så den är gången.
Också.

Kalas för Alen i lördags som fyller år i morgon.
Trevligt trevligt=)

Idag är det enda planerade att åka ut till mammis hus och skotta.
Det har vräkt ner snö hela helgen, och plogningen har varit för jävla dåligt i den här staden.
Och nu är tydligen snöbudgeten spräckt.
Visst att det verkligen inte brukar vara sånt här snökaos, men vi bor ändå i norden, dom borde ha varit förberedda.
Och pengarna från alla andra snölösa år, vart har dom tagit vägen.
Skulle jag väldigt gärna vilja veta.
Undra om dom vågar svara på det?

Nej, nu skiter jag i det här.

Byesing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0