Tisdag.

Har kännts som en lååång dag idag. Bara väntar på att kl ska bli 16 så jag kan börja jobba och få kvällen avklarad.
Usch, mår inte alls bra idag..
Skulle det inte vara för pengarna så hade jag sjukanmält mig och krypa ner och vänta på att det ska bli en ny dag(eller vecka=P).
Men jobbar man 'bara' 75% så känns det som man måste stå ut..
Korkad man är ibland.


Christoffer har bandy match på öland ikväll, och kommer inte hem fören inatt.
Ska nog köpa hem potatis och göra lite lyxigt potatismos när jag kommer hem..
Skulle kunna leva på det i veckor.. Mm..:)

Imorgon efetr jobbet ska jag på möte med en av cheferna på bemaningen. Få reda på vart jag hamnar efter februari.
Hade helst velat stanna i centrum eller kommit tioll Kolberga, men det lutar tydligen åt västra, där jag inte trivdes särskillt bra sist..
Men det var ju några år sen, hoppas på att jag får en bättre känsla den här gången!
Men som sagt, vi får se!

Hoppas kvällen går snabbare än den här dagen har gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0