Tisdag.

Har varit lite irriterad över att jag inte fått någon information om att jag ska ha blivit konventerad än, men nu är det problemet löst!
Ringde upp till ansvarig på bemaningen och mitt anställningsbevis är nu skickat:)
Gött.

Tänk vilken stor roll det spelar hur den man ringer till bemöter än i olika situationer.
Har ringt två relativt viktiga samtal idag, och båda gångerna har jag fått prata med jättetrevliga människor.
Får mej i bra stämning!
Tror det är lite därför jag alltid är lite nervös för att ringa samtal till olika saker.. Jag har blivit dåligt bemött flera gånger..
Men som sagt, inte idag=)

Funderade på att ta en promenix till stan..
Men vet inte om det känns så lockande längre.
Slutat snöa nu isf!

Pyss.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej ja e nyfiken, men vilken tjänst får du då? 75% eller 100%. För de måste ju ge dig en tjänst nu då? Hoppas de blir bra i alla fall!!

2010-02-02 @ 20:39:10
Postat av: Jenny

Iom att jag gick på 75% när jag blev konventerad så får jag bara en 75% tyvärr.. Spelar ingen roll om man gått på 100% hela tiden, för det är bara den månaden som gäller!

2010-02-03 @ 11:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0