night time.

Sitter och väntar på att klockan ska bli 03.00 så att småkronornas semifinal kan börja. Vore ju trevligt om jag kunde hålla mig vaken för en gångs skull=)
Har iofs sovit ett par timmar redan, efter fotbollen. Hade sån äcklig migrän, men för en gångs skull lyckades jag överlista den med överdosering av ibumetin och lite sömn-TACK.
C ligger och sover, har ställt klockan.
Jag lär adrig komma upp om jag somnar, sängen är för jävla skön:)

Cupen gick inte så bra, åkte ur redan i gruppspelet. Dagens höjdpunkt var nog egentligen att Viktor Elm var och kollade! Var hans flickväns syster som spelade i timmernbben. Eller något sånt.
Alla blev fnissiga som småflickor, hehe.

Nu ha syrran och Milla åkt hem. För mig betyder det att julhelgerna är slut. Imorgon plockar vi ner allt juligt. Granen är redan utslängd, och det andra hade också åkt om vi haft tid.
Ska blir skönt att få iordning ien. Och sätta upp allt nytt vi fått=) Hoppas på tt tapeterna sätter upp sig själva snart också. Kommer bli såå fiint!

2 h 50 minuter kvar.
vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0