Eclips. Not so good.

Dagen(eller iaf nån timme) har spenderats på gunnarsö med Sara. Skönt att det är nån mer än jag som blir galet rastlös av att ligga still i solen! Lite sol fick vi ju på oss iaf..

Kom nyss hem från bion, jag och C var och såg "Eclips". Den var inte alls så bra som jag hoppats på. Lite halvseg och tråkig.. Men har man sett ettan och tvåan(som är mycket bättre!) så vill man ju se den här också.. Men som sagt, lite besviken..
Och som vanligt tog popcornen slut lagom till filmen började.. Typiskt.
Jag var iaf smart(...) och köpte mineralvatten som jag inte är så förtjust i, istället för coca cola. Räckte hela filmen!:)

Alla ska tydligen på Lattitude ikväll, och jag verkar vara den enda som inte har råd, eller iaf inte tycker det är värt alla pengar på att se skitartister som "Snälla, snälla, snääällla"-tanten.
C fick tag en gratisbiljett, och erböd sig att betala halv min, men.. Still not worth it.
Om tre veckor är det hamnfestivalen, och då kan jag sitta i öltältet och lyssa på skitmusik gratis:)

Igår fick vi veta en sak som gjorde oss väldigt, väldigt glada.. Något väldigt generöst, så generöst att jag nästan har svårt att bara tacka och ta emot..
Men som sagt, det gjorde oss väldigt glada, och jag vet inte hur jag ska kunna tacka!
Tack, tack, tack!!

Funderar på om jag ska rensa ur klädkammaren? Eller kanske skräpskåpet?
Sätter mig i soffan med en isglass och funderar lite till.

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0