Lördag.

En skön dag. Hängt nere vid hamnen och kikat på lite av offshore racet, och haft det lugnt och skönt.
Firat mamma nu ikväll och fått välkomstdrink(eller sprite med jordgubbar för mig och Isak, 6 år)  grillat och lite god jordgubbstårta på det!

Efter det skjutsade jag C till patrik och co, och jag åkte till brudarna! Måste erkänna att det kändes lite surt att inte få ta en enda liten cider idag.. Vissa helger är tråkigare än andra, särskillt ikväll när alla ska in på lattitud.
Nästa gång är det hamnfestivalen, men då kan jag iaf hänga med!
Hade iaf trevligt innan alla dog till hamnen=)

Jobb imorgon igen, 7-21.
Gött=P
Blir nog en tidigt kväll för mig, krypa ner och vänta på att blir väckt av C som kryper ner hos mig inatt.
Ska bara käka upp mina Pez jag köpte tidigare!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0