Nakenfisen har klättrat ner..

Gissar på att det inte kan vara många som har missat den nakna mannen som stått på en skorsten högt uppe på ett tak här i stan?
Han fick iaf på sig brallor tillslut, och kom ner efter ca 5 timmar.
Tråkigt tyckte jag, jag hade kunnat stå kvar länge och kollat, inte ofta stan bjuder på sån här underhållning:)
Fick några bilder på honom (dock med filten om höfterna), men jag kan ju inte lägga in dom på datan, så dom kommer en annan gång! Här är en från ot´s hemsida sålänge:)


Varit nere vid KFF. Mia kom förbi med Theo, 1½ vecka gammal.. Ååh så babysugen jag är!!
Fortfarande 89 dagar kvar.. Tiden går verkligen inte snabbt idag...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0