Party party..

Hemma igen efter middag på Cecil med folk från Chrisoffers sida, är fortfarande proppmätt! Efter det drog vi ner till J och P som hade fest. Otroligt nog stannade jag ända tills 00 då resten drog till Scala för skumparty.. Inget för mig, så jag tog magen och åkte hem.

En bra kväll iaf! Har varit lite halvdeppig ett par dagar, åker ner i mina svackor lite då och då. Just nu känns det som om självförtroendet är i botten, ser bara en tjock anka när jag kollar i speglen, och de känns som om folk tycker jag är tråkig för att jag inte orkar hänga på allt.. Skulle helst bara vilja gå och lägga mig och sova i 9 veckor=P
Men som sagt, en trevlig kväll blev det iaf!

Imorgon blir det inte så mycket, ska iaf ut och mini-golfa med systeryster och co! Snart drar dom upp till stockholm igen, trist..!
Åka och hänga lite med svärisarna också, som drar till turket på måndag. Avis!

Well, kika om det är något på tv'n, annars sängen..

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Din mage är fin Jenny!:)

2010-08-01 @ 00:40:20
URL: http://emmellie.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Hehe tack Emelie:)

2010-08-01 @ 11:10:38
Postat av: sara

äsch då glenn, en tjock anka har du väl alltid varit?! inget fel med det :P

2010-08-02 @ 07:04:06
URL: http://sararehnstrom.blogspot.com
Postat av: sofia

jag tycker inte att du e tråkig...älskar ju dig jenny!!!

2010-08-03 @ 21:35:03
Postat av: Jenny

Sötnos, älskar dig med!!=)

2010-08-04 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0