Sjuk måndag.

Bokstavligt talat.
Igår kväll mådde jag skit. Mådde illa och var helt snurrig i huvudet.
Vi var och köpte pizza, men jag har inte ens öppnt min kartong än, då fattar ni hur dåligt jag mådde!
Kännde mig inte pigg imorse heller, men gick till jobbet iaf, hatar att sätta andra i skiten.
Där hamnade vi iofs iaf då vi hade 3 av 7 sjuka.. Great!

Körde igenom mitt morgonjobb, men på rasten så sa dom åt mig att åka hem. Jag hatar att sätt över mitt jobb på andra och hade jag fått bestämma så hade jag nog stannat.
Men när man inte själv inser sitt eget bästa så är det ju tur att man har bra arbetskollegor så inser det åt mig=)

Tagit en dusch, och nu ska jag inta ryggläge och hoppas på att jag blir piggare.
I magen är det iaf full fart, så jag antar att h-n mår bra iaf.

Imorgon ska jag till mvc och göra den fruktade sockerbelastningen=P Reslutatet är jag inte orolig över(än), har jag grav-diabetes så har jag. Det tar vi då.
Men hur jag ska lyckas dricka 2½ dl av den äckliga skiten vet jag inte..
Jaja.
C kommer iaf upp när det är dax för resultatet. Skönt!

Nej som sagt, ryggläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0