Still.

I´m alive. Jag har inte dött av värmeslag. Än.
En kompis till en kompis som jag bara träffat en gång, och C har träffat 3(?) gånger ringde och sa att dom hade shoppat babykläder till oss(eller ja, till babyn då), när dom hade varit på Ullared idag.
Så gulligt av dom!
Dom hade också köpt en "baby on board" -skylt.
Tack tack!=)

Tvättar idag. Roligare kanske man kan ha en lördag, men nu har jag knappt något rent jag kan klämma mig i längre. Ganska litet utbud överhuvudtaget.

Straxt hem till C´föräldrar och käka tacos, sen blir det nog en sväng till Cissi med Sara, serveras vin och kex på hennes balle har jag hört!

Så nu vet ni vad jag har för mig. Hemma gå knappt att vara, sjukt varmt.

Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0