3 år!

Idag har vi varit tillsammans i 3 år, min fina C och jag.
Och efter 3 år så känner vi varandra utan och innan.
Han vet att jag blir glad av blommor, och jag vet att han blir glad av mat. Så vi körde på det:)
Plus att jag fick en superfint armband. Jättefint!=)
Älskar dig <3

Nu har han åkt mot jönköping för utbldning och chill och grill med chef och kolegor. Imorgon åker han till gbg och metal town, så nu ses vi inte fören på söndag=(
Trist, men antagligen bra med lite egentid också!

Jobb ikväll och imorgon. Sen hoppas jag på sol i helgen! eventuell en tripp till kalmar?
We´ll se!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: sara

ååååh vad mysigt.. nästa gång är ni 3 st som firar (med skrikfest eller så)!:D gud vad stört. längtar efter att träffa dig nu glenn!

2010-06-18 @ 03:22:35
URL: http://sararehnstrom.blogspot.com
Postat av: sara

men hallå förresten - blir inte du också jävligt glad av mat? :P

2010-06-18 @ 03:23:27
URL: http://sararehnstrom.blogspot.com
Postat av: Jenny

ja, sjukt ju!

Jo klart jag blir, mat är min bästa vän, sen kommer du <3

2010-06-18 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0