Bebis!

Idag var jag och lyssnade på bebisens hjärtljud. Jag har hört och läst att om hjärtljuden är över 140 tyder det på en flicka, under så tyder det på en pojke.
Det låg på exakt 140. Av dig får man inga hintar, lillskit!
Allt såg bra ut med magen och bebis.
Dock sämre med mig med massa järnbrist och blodtrycket som var alldeles för lågt. Det brukar vara lågt på mig, men nu var det tydligen ännu lägre.
Inte konstigt man blir snurrig i skallen då och då!

Dom vägde mig inte idag, men det har ja gjort själv. 7,5 kg har jag gått upp! Galet! Helt normalt för min vecka, men det känns ändå sjukt att se siffrorna på vågen..

Ikväll är det jobb som gäller. Först lite käk, sen en sväng till stan och kika på födelsedagspresent till mamma.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0