B&J

Jobbat ikväll som sagt, och med massa huvudvärk på det.
Men nu, en timme senare och en Ben & Jerry glass senare så känns det bättre. Synd man måste upp imorgon igen bara..

Var inne och kollade nått varv när studenterna åkte runt i regnet, men dom verkade ju glad ändå-såklart!
Dock så är dom sååå små, dom man känner igen går ju fortfarande i typ 8'an i mitt huvud.
Bara jag som inte blir äldre verkar det som.
Weird.

C är på kråkan en sväng, och jaglullar mest omkring här hemma. Blir en tidig kväll, och hoppas på lite mer sömn inatt.
Mamma berättade att en tant hade sagt till henne att man skulle ha en kniv under madrassen för att slippa kramperna på nätterna..
Kanske vore något..;)

Missade min syssling Emmas student idag, och det var ju lite tråkigt. Hade varit kul att träffa massa släktingar, men jag har inte råd att vara ledig just nu. Inte på OB-tid iaf!
Hoppas dom hade det riktigt kul iaf:)

Nu ska jag hålla tv'n lite sällskap innan sängen.
Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0