Thank you IKEA.

Den bra filmen vi såg igår hette visst "Tystnaden före ögonblicket". Den dåliga hette typ "Vicky Christina Barcelona". Om nu nån känner för att se en halvkass film.

Min älskade lill loppa Sara kommer hem till Sverige om ca två veckor. Jag är lite rädd att hon kommer få en chock och dö när hon ser min mage. Jag har ju inte lagt ut någon bild på den på ett par veckor, och den växer.
Varje dag.
Så Sara: Please dont die!

Nu kommer snart min skjuts oh hämtar upp mig, så det är bäst jag fixar iordning mig!
Såg i tidningen att IKEA bjussar mig på bakelse som tack för att jag gör dom äran med mitt besök idag istället för att sitta bänkad framför alla kungligheter.
No probs Ingvar! Allt för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0