Perfect.

Var en perfekt födelsedag igår. Lugn och skön. Precis så jag vill ha det!
Christoffer väckte mig innan jobbet med "Jaaaa mååå hon leeeevaaaa" i sin egne version.
Fick ett jättefint armband och en god parfym från puma och lite body lotion och duschcreme.
Tack babe!

På kvällen kom mammi och pappi, fick även lite sjönsång av mamma där:) Fick två perfekta presenter, en bäddmadrass som vi inte haft på ett halvår sen en av katterna pissade på den. Så inatt har vi sovit gutt!
Sen fick jag en videokamera! Jätteliten och smidig! Tack tack tack!!
Lite våffel-käk och senare på kvällen blev det mys framför tv'n med chips och cola med C.
Skulle inte velat ha det på något annat sätt=)

På fredag blir det mer kalas. Då blir det fullt hus om alla dyker upp. Varning för bristande sittplatser!
Men det blir kul=)
Någon riktigt partaj struntar jag i i år. Det tar vi i sommar när alla är hemma ist!

Idag går jag in i vecka 19(!!!). Om två veckor har jag gått halvvägs.. Galet!
Idag står vågen på +2,8.
And more to come!

Nu blir det snart pastaköket! Jobbar ikväll.
Så är det.


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0