Dag FYRA.

Day 04- A habit that you wish you didn’t have.

Vet inte om man kan kalla det för ovana, kanske mer en tvångstanke. Men jag har sån bacillskräck!
Det värsta jag vet är att ta i dörrhandtag och trycka på knappar t.ex. till hissar eller på bussen. Skitäckligt!
Jag kan inte låta bli att tänka på hur många som har tagit i handtagen med sina händer som dom har gjort både det ena och andra med..

Jag är nojjig när jag dricker ur glas som är handtvättade, samma med bestick såklart.
Varje gång jag har varit inne hos en vårdtagare så tvättar jag händerna noooga, och ska jag äta något efter så tvättar jag dom minst tre gånger.

En annan ovana jag har är att snoozar hur länge som helst. Varför inte bara gå upp vid första pipet?

En tredje är att jag är sååå dålig på att hänga tillbaka kläderna i gaderoben. Har jag provat några plagg så hamnar dom på sängen i en hög istället. I 90% av fallen.
Lägg av med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0