Dag TIO.

Day 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad

Åh, typiskt att det var en jag måste tänka till lite på när jag är så trött i huvudet.
Slänger in det jag kommer på först. Jag lyssnar ju på allt möjligt!
För att göra det lätt för mig själv så väljer jag en artist:

Happy: Håkan Hellström-Gårdakvarnar och skit

Sad:
Håkan hellström- Det är så jag säger det

Bored: Håkan Hellström-Nu kan du få mig så lätt

Hyped: Håkan Hellström-Minnen av aprilhimelen

Mad:
Kommer inte på någon speciell låt jag spelar när jag är arg. Kan nog ha att göra med att det oftast slutar med att jag blir ledsen när jag är arg, och därför blir det nog mer deppmusik. Så jag kör på Håkan igen, Hurricane.

Anledningen till att jag valde Håkan är för att jag vet att det inte är många(av er jag jänner i.a.f.) som gillar honom, but I do!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

I dooo to!

2010-11-30 @ 22:29:47
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tror faktiskt det var du som fick mig och Sara att börja lyssna på honom om jag inte minns helt fel!=)

2010-12-01 @ 09:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0