Lördag.

Blev en bra kväll igår med mycket mat, godis och idol. Så som det ska vara! Idag gör vi om hallen och sätter upp vit panel hela vägen. Och med "vi" menar jag Christoffer pappa. Såklart.
Blir så fint så!
Ikväll blir det Asian house med Alexander och Linnéa. Inte helt fel! Hade jag haft bilen hemma hade jag kanske t.o.m. dragit till med en cider innan, händer inte allt för ofta nu för tiden. Får bli en annan helg.

Allt på kyrkogården ser så tråkigt ut nu för tiden. Grått, blött, och lerigt. Längtar tills våren då gravstenen kommer upp. Men jag är livrädd för att den inte alls ska se ut som jag har föreställt mig den! Hoppas, hoppas den blir fin...

Nu ska jag se på bönderna jag missade i onsdags, medans Micke sliter i hallen..=)
Sen kanske ringa mamma och syrran och höra vad dom har för sig där uppe i Sthlm.
Japp.

*******

Idag är det 73 dagar sen.
Men vem räknar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0