Måndag.

Flera inlägg redan, och klockan är bara 8.15.
Huh.
Vakande när C gick till jobbet, och tänkte att jag lika gärna kunde gå upp då jag måste ringa och avboka en tid åt honom. Nu får jag sitta och vänta på att dom ringer upp mig om någon halvtimme, sen ska jag lägga mig på soffan framför tv-shop och sova en stund till.

Regnar idag igen. Känns lagom kul, jag som ska gå ända ut till Kristineberg när jag börjar jobba vid 14. Tänkte gå förbi kyrkogården innan. Känns lagom skönt!

Såg att jag jobbar hela nästa helg. Får ta fram adventsljusstakarna på måndagen istället. Hellre för sent än för tidigt tycker jag!
Dock har jag ingen adventskänsla alls i år. Dels för vädret.
Dels för det ändå kommer vara något(någon) som saknas, hur mycket vi än pyntar, hur mycket snö det än kommer.
Att jag ogillar vintern överhuvudtaget gör inte saken bättre. Ge mig vår!


Igår när vi skulle sova rann ett par tårar. Det känns så svårt, det känns som att jag ständigt måste kämpa för att inte tappa gnistan helt.
"Så skönt att se att du mår bra igen!", har jag hört ett par gånger.
Skojar ni med mig!?


Nej, ring upp nu segjävlar så jag får gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0