Måndag.

Skönt att vakna tillsammans i morse, händer inte allt för ofta. Jobbar så olika.
Dagen har spenderats med det ena och det andra, bl.a. med en fika med fina Cissi på Nilssons! Efter det åkte vi och handlade lite, och på vägen hem så fick C för sig att prova handbromsen...
Ajaj.
Den fastnade, och där stod vi mitt på vägen på Hantverksgatan och kom ingenstans. Lucky us!
Tur det inte var jag som körde, för då hade jag fått höra att "det är sååå typiskt tjejeeeer!!", "Tjejer ska inte köra!" och så vidare. You know.
Men nu var det inte så, så jag hoppas han skämdes lite:)
Lite tur hade vis om fick tag i A som kom med lastbilen och bogserade bort oss, och då släppte även bromsen.
Så tack för hjälpen!

Mest lättad blev jag för att vi då kan ta våran bil till Ullared imorgon, annars hade vi fått ta Alexanders, och han har ju inte alls lika stort bagageutrymme som vi.
Förstå min lättnad!

Roligast idag:
Jag pratar med en kompis i telefon om när vi kommer vara hemma imorgon.
Då säger C,
-Vi åker nog därifrån vid 13-tiden.

Vänta lite...

-Hahahhahahahhahaaahha hahaha hahahahhaahhahahahahaha!!!!!
Hahaahahha hahaha hahahaa ha haa haaa hahahahahaha!!!



Du är rolig du:)




Hoppas jag stöter på den här sötnosen=)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

haha killar! ha så skoj i ullared. :)

2010-11-29 @ 21:07:28
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0