Tisdag och Västervik.

Idag var det skönt att komma upp till Västervik igen. Inga frågor, ingen information. Vi satt bara och pratade. Om Stella. Om oss. Om jobb, fritid och allt runt omkring. Trots att jag kände mig stark idag så kom tårarna.
Men inte alls lika många som dom andra gångerna.
Var så skönt att bara sitta och prata av sig. Och det är alltid skönt att få höra att man inte alls är något psykfall, att det är självklart att man bryter ihop ibland, och att dom panikattacker jag fått har sina naturliga orsaker. För ibland undrar jag, borde jag vara starkare?

Blev en sväng på H&M och biltema(gissa vem som valde vad), och lite hamburgare på Corner innan vi åkte hem. Var genomblöta efter det dagliga besöket hos Stella. Dom stackars nallarna hon har hos sig var dyngsura och smutsiga. Får ta hem och tvätta dom någon dag. Som om det vore lönt.
Skulle kännas bra iallafall!

Nu får jag snart börja med maten åt min hungriga man!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

jag följer din blogg och jag lider så himla mycket med er.

Det här låter kanske konstigt, men du gör att jag får mej tankeställare då jag "klagar" över mitt stackars barn när han är lite jobbig. Jag blir tacksam för att jag faktiskt har mitt barn hos mig, och jag önskar av hela mitt hjärta att ni hade Stella hos er. Jag hoppas det blir bättre och bättre med tiden! Jag tycker du är fantastiskt som orkar blogga om det, en blogg som du vet många som du känner läser. och ändå är du så himla öppen om allt! Jag tycker du är stark som gör detta!

Ville bara säga det!

kram på dig jenny!

2010-11-09 @ 21:59:28
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: S, blivande mamma

du borde inte vara starkare jenny, du är stark nog!

Kram

2010-11-10 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0