Dag ETT.

- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

Intressanta eller inte. Här kommer dom iallafall!

1. Jag har spelat fotboll till och från sedan jag var 6½ år.

2. Jag har rest runt i Australien och Thailand ett halvår.

3. Christoffer är den första jag har ett riktigt och seriös förhållande med.

4. Jag har inta haft någon av mina mor och far-föräldrar i livet sen jag var 14.

5. Jag gick Hotell och Resturang-linjen, trots att jag hatar att laga mat.

6. Jag skulle inte tveka att operera min näsa om någon bjöd på operationen. Hate it!

7. Jag var jääääätteblyg när jag var liten.

8. Jag ser bara mitt jobb som tillfälligt, medans jag försöker komma på vad jag egentligen vill sysselsätta mig med.

9. Jag skulle kunna sova hur länge som helst om jag inte ställde väckarklockan på mina lediga dagar.

10. Jag är en riktig tävlingsmänniska, och jag hatar att förlora.

11. Rädisor är ungefär det godaste jag vet!

12. Jag har egentligen ganska dåligt självförtroende.

13. Jag har en ängladotter.

14. Innan jag fick och förlorade Stella så trodde jag inte på någon andevärld. Det gör jag nu!

15. Det har börjat hända lite oförklarliga saker i våran lägenhet, och jag har slutat försöka hitta långsökta förklaringar.





Kommentarer
Postat av: Ella

Åh vad lika vi är..på en massa punkter :-D

2010-11-21 @ 23:23:53
Postat av: Jenny

Jasså:) Tycker du kan sätta dig på båten och komma över snart!=)

2010-11-22 @ 06:51:55
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0