6 veckor.

Idag är Christoffers första arbetsdag. På sitt nya jobb dessutom. Även om han fortfarande bryter ihop och gråter ibland, så tror jag det känns skönt för honom att börja jobba. Han mår bra av att vara bland folk, han behöver det sociala. Han har däremot sagt ifrån sig nätter till en början, dels för min skull, och dels så tror jag det kan bli tufft för honom om han hamnar på ett pass ensam i mörkret med alla tankar.
(Han jobbar för skyddsvakt för er som inte vet)

Idag ska jag träffa en vän jag inte träffat på länge, trots att vi sitter i samma håla och glor! Ska bli kul att ses igen! Har lite att ordna med, så får bli en sväng på stan innan.



Idag skulle du ha blivit 6 veckor lilla hjärtat.
Saknar dig så.


Kommentarer
Postat av: Marie

<3

2010-10-20 @ 12:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0