Old times.

Ikväll ska jag på hockey. IGEN! Tredje matchen i år, nytt rekord! Men nej, vänj er inte vid det, enda anledningen till att jag går idag är för att det är gratis;)

Hunnit med fika på stan med nästan hela Christoffers familj + pojkvän, en sväng till Stella, fika här hemma när mamma och hennes syrra kom förbi, och snart blir det en sväng till kyrkogården igen innan hockey. Skönt att ha dagen planerad! Just nu sitter jag och lyssnar på en gammal skiva jag brände för flera år sedan. Älskar att lyssna igenom mina gammla skivor, och även om det är 18-åriga jag som brände dom, så vet jag exakt varför jag tog med alla låtar. Det finns mixade skivor som jag lyssnade på när jag åkte nånstans i min cd-spelare, det finns depp-skivor som jag lyssnade på när jag var nere. Städskivan var massa roliga låtar på, och sen såklart alla party-skivor med allt från Carola och Magnaus Uggla till Snook som jag och Sara satt och brände ner till alla tjej-fester. Är en sån jag lyssnar på nu, och jag är så danssugen för första gången på länge!
Undrar när vi ska kunna dra ihop alla i gamla tjejgänget igen? Svår när alla har dragit åt olika håll.







Saknar er!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Saknar dig också!!!

2010-10-23 @ 20:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0