Långpromenad.

Att det alltid ska krångla med försäkringskassan!! Jag förstår inte hur dom jobbar på det där jävla stället, för man hör inte allt för många som inte haft något problem med dom. Det krånglade när jag gick på havandeskapspenning(och det om något borde dom väll lära sig nån gång), och det krånglar nu. Jag har inte fått några pengar på 40 dagar, och det är det minsta man orkar bråka om nu.

Var iaf skönt att komma ut lite idag. Har varit ute och gått en rejäl runda och varit ute i över 3 timmar. Fått lite ärenden uträttade, och jag har även fått en tid till vårdcentralen på torsdag för att kolla upp födelsemärket. Jag hade ju hoppats dom kunde skära bort det med en gång, men tydligen var man tvungen att komma upp en gång innan för undersökning. Jag berättade att den hade börjat växa under graviditeten, och det sved lite i hjärtat när hon sa, "Jaha, då ammar du nu då?".

Nej, om jag ska ta tag i min gaderob nu då. Tvättid om en timme. Har Christoffer tur så har jag hunnit klart med alla tvätt tills han kommer hem från jobbet=) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0