Måndag.

Christoffer jobbar länge idag, så jag får roa mig själv bäst det går! Rensa gaderoben kanske? Har jag ju tänkt göra i flera månader nu, kanske är på tiden nu då... Men det får bli efter jag varit hon Stella.
Har även fått tummen ur och ringt vc om ett födelsemärke jag vill få bort, så jag får se vad dom säger när dom ringer upp i eftermiddag.

I fredags var vi och godkände skissen på gravstenen. Vi målade upp en egen lite skiss som dom bara skulle "putsa till", och efter att ha skickat tillbaka den en gång så är vi nu nöjda. Även om det är svårt föreställa sig precis hur den kommer se ut när den är klar, så tror jag den blir fin=)

Igår var en jobbig dag, och jag kämpade emot tårarna i princip hela dagen. Än så länge känns det lättare idag, kanske för att jag har sovit bra. Dock så är jag spänd inför imorgon då vi ska upp till Västervik igen. Jag har tre frågor som jag vill ha svar på. Två "lätta" och en som kan bli jobbig. Men jag hoppas jag får svar på alla tre. Förutom dom, så ska vi få höra barnläkarens upplevelse, vad som hände efetr dom sprang iväg med Stella. Vi har redan fått höra endel av det, så jag är ganska lugn över just det, jag vet att dom gjorde allt
Ja vi får se imorgon. Oavsett så tror jag det kommer bli jobbigt...

Nej, göra lite nytta kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0