Ännu en tisdag.

Att det är höst och blir kallare gör mig inte så mycket, däremot är det synd att det blåser så förbannat, ljusen vi tänder hos Stella blåser ut hela tiden=/

Imoron åker jag och Christoffer till Borås. Ska bli skönt att komma bort, och som någon skrev, vara anonym. Slippa möta folk med menande blickar. Menande leenden. Inte behöva oroa sig för att kassörskan ska säga "grattis, vad blev det!?".

Blir skönt att gå runt i affärer och kika. Och behövligt, jag skulle behöva byta ut hela min gaderob! Och jag har nästan hela dagen att gå och plåga Christoffer i olika affärer, är först på kvällen som jag får plågas med lite hockey... Men det kan bli ganska kul det med!

***

Igår ställde vi oss och höll om varandra framför din byrå, som skulle ha varit ditt skötbord. Tände ljuset i din ängel, och det dröjde inte många sekunder innan tårarna flödade.
Jag saknar dig så att det gör ont i hela kroppen...


 



Inatt skulle du ha blivit 4 veckor gammal. Lilla gumman...

Kommentarer
Postat av: Mia B

Fint det blev på hennes byrå<3 Ängeln blev precis som jag hade tänkt..kram!

2010-10-06 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0