Tomt.

En känsla av tomhet har kommit över mig. Jag verkar inte ha några tårar kvar. Det känns bara tomt.
Den känslan kommer aldrig försvinna. Det kommer alltid vara något som saknas i mitt liv. Någon.

Idag åker Cissi och Milla tillbaka till stockholm. Har varit så skönt att ha dom här, Milla får oss på andra tankar, och får oss ständigt att le av sina komentarer av allt=)
Imorgon flyttar jag och Christoffer tillbaka till våran lägenhet. Jag tror vi klarar av det nu, även om det kommer bli tufft att återgå till det "normala". Att börja ta hand om sig själv igen. Men det ska gå.

Nu ska vi snart åka och hälsa på din sovplats igen. Aldrig ska något ljus hinna slockna innan ett nytt tänds<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0