Torsdag.

Blev väckt av mobilen när jag sov som bäst. Var våran psykolog vi ska få prata med, och vi bokade in en tid nästa vecka. Har aldrig gått hos någon innan, och vet inte ritkigt vad jag ska vänta mig. Kan erkänna att jag har svårt att tro att hon kan få mig att må bättre, men jag vill ändå ge det ett försök.
Kanske blir jag possitivt överaskad!?

Nu blir det en sväng till stan. Vi målade upp en bild så gott vi kunde på en gravsten(då vi inte hittade någon färdig som vi gillade), och nu var skissen klar. Hoppas en blir bra från början, då vi bad att dom skulle finslipa den, men inte ändra för mycket.
Stenen kommer inte upp fören till våren iaf, men det skulle vara skönt att ha allt det praktiska klart.

Jag tror du skulle gilla stenen sötnos<3
Saknar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0