...

Efter att jag fått några timmars sömn på soffan så känner jag mig lite bättre. Tur vi har den skönaste soffan i världen, inte svårt att somna på den!

Igår var jag som sagt med på hockey. Var lite irriterad i första perioden då C lurat upp mig mitt i klacken. Dom resterande perioderna stod vi på bättre platser och då hade jag roligare! Iko hade en jävla tur som fick in dom två första målen, trots att dom spelade kasst i första och större delen av andra. Men det hade nog blivit vinst ändå med spelet i tredje.
Och nu när jag ändå är igång och utlåter mig som den hockeyexpert jag är, så tycker jag att trumman i klacken bara förstör. Klacken låter bra mycket bättre när trumman väl är tyst en stund. Tyvärr varar den stunden bara 30 sekunder innan trummandet dränker alla röster. Släng trumman åt hel---e, eller åtminstånde i huvudet på vuxna karlar som står stupfulla i klacken och beter sig som svin. Styrelsemedlem var det va?

Nej, nu har det blivit alldeles för mycket hockey. tror inte jag kommer gå på fler matcher, men kul att det går bra!
Snart kommer pappa och hämtar mig, blir mat hemma hos mamma(-bortskämd var det). Ska be att dom skjutsar mig till kyrkogården sen, tänkte ta en promenad därifrån. Kanske tar ett pass på min crosstrainer ikväll också? Jag har knappt varit ute på en promenad sen Stellas födsel, ändå har 12 kg trillat av mig oförskämt lätt. Är sista kilot jag bråkar med. Sen är jag ju inte ett dugg tränad, magen ser inte alls ut som förut. Men allt kommer inte gratis, jag har väll inget val än att ta tag i träningen. Svårt för en latmask som mig!

Nej, mat var det.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är supervälkommen tillbaka till fotbollsträningarna precis när du vill!

2010-10-24 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0