Fredag.

Var och hälsade på Jasmine och hennes sötnos Smilla idag. Har inte orkat(vågat) innan, då jag varit rädd för känslorna som kunde komma upp, det skiljer ju bara 3 dagar mellan Smilla och Stella. Men det gick bra, och det var kul att äntligen få träffa dom båda=)

Efter det gick vi till Stella på kyrkogården och lämnade en ros och en Nalle på hennes 1-månads dag. Det var första gången jag grät vid hennes grav. Innan har jag bara kännt ett lugn när jag är hos henne. Nu kom däremot verkligheten ikapp, och vi stod och grät länge, både jag och Christoffer. Blivit mycket av det idag...


Ikväll kommer Mia förbi och håller mig sällskap när våra grabbar är på hockey.
Idol, godis och bra sällskap. Trevligt, trevligt=)


Kommentarer
Postat av: cissi-kompis

Tänker på dig min fina vän! Ha det så mysigt ikväll och hälsa Mia! Pussar o kramar

2010-10-08 @ 19:22:07
Postat av: Nella

Så mkt som jag skulle ha sagt men det blev så fel.

Tänkt i en månad nu vad jag ska säga när jag träffar dig så det känns "bara lite" bättre men det kom bara det jag absolut inte ville säga. Hoppas du förstår!!!!! Kram

2010-10-08 @ 23:07:40
Postat av: Jenny

Nella, jag förstår, och det finns ju egentligen inte så mycket att säga.. Och särskillt svårt i ett stort varuhus fyllt av folk.. Kul att se dig iaf!

2010-10-09 @ 12:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0