3 veckor sen.

På kvällarna har jag så svårt att somna. Jag kommer inte till ro, och ligger länge och tänker och funderar.
Vi har några sömntabletter kvar, med dom vill jag inte ta. Jag tycker inte om att ta tabletter alls, och varje gång jag gör det så täker jag tillbaka på BB.

Jag fick två tabletter som skulle se till att jag slutade att producera mjölk.
Två tabletter som skulle få min kropp att tro att jag aldrig varit gravid. Att glömma.
Det kändes hemskt att ta dom där tabletterna, för det kändes som ett definitivt slut på allt bra.
I den stunden accepterade jag det som aldrig skulle bli.

Varje morgon när jag vaknar kämpar jag emot. Jag gör allt för att somna om igen.
När jag sover gör det inte ont.

Idag skulle du varit 3 veckor gammal älskling<3

Kommentarer
Postat av: Mia B

<3

2010-09-29 @ 13:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0