Måsten.

Varit uppe på begravningsbyrån ännu en gång och gjort klart programmet för begravningen. Hoppas det blir så fint som vi tänkt oss. Även varit och beställt blommor. Rosa och vitt. Det tror jag du skulle gilla.
Våran lilla tjej...

Åkte till Högsby och tittade på fotboll. Skönt att komma iväg och skingra tankarna en stund. Christoffer är på hockey, och jag sitter med färg i håret. Blir väll samma halvtaskiga resultat som vanligt när man försöker fixa utväxten själv, men jag är definitivt inte redo för att sitta hos en frisör än. Det får bli som det blir.

Det är så många tankar som snurrar i huvudet. Inte konstigt man är matt. Jag kommer på småsaker som kanske inte spelar någon större roll, men som gnager i mig.
Alla dessa "varför?" och "tänk om" som man aldrig får svar på...


Stella, jag skulle göra allt för att ge dig livet tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0