Lördag.

Effektiv lördag! Fika(frukost) på stan, köpt födelsedagspresenter till Milla och svärpappis. Kyrkogården gånger två, lite gråtkalas och utrensning av Christoffers gaderob och mina skor(buhu!).

Måste bara påpeka att posh24 inte är den skarpaste kniven i lådan.
Skriver att Ebba Von Sydow kanske borde fundera på att banta. Fyra dagar efter att hon har fött barn.
Herregud, jag kunde inte ens gå normalt dom första två veckorna.

Well well.
Imorgon är det dags för jobb igen, men ikväll har jag hört rykten om ett resturangbesök?!
And: Idag har jag gått 16 fulla veckor och fyra fulla månader!=)


Kommentarer
Postat av: Maria

Stort grattis till sista meningen! Njut av varje sekund! Trots besöken med toastolen ;-)

2011-04-16 @ 22:20:30
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag håller med ovanstående kommentarer. Grattis! Jag längtar själv till ett litet barn i magen igen. Det råder en stor tomhet och längtan efter ett barn är större än någonsin. Ett syskon till vår son.

2011-04-17 @ 12:54:41
URL: http://anglamor.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tack! Ja, jag är så glad! Det är absolut möjligt att sörja en 'sak' och samtidigt vara överlycklig över en annan. Vissa tycker det gick snabbt, men för oss var det helt rätt=)

2011-04-17 @ 17:20:31
Postat av: anonym

..

2011-04-17 @ 19:39:24
Postat av: anonym

hej, jag läste något på din blogg som du skrev förra sommaren som jag skulle vilja få hjälp med, vill inte ta det i kommentaren här. vore snällt om du kunde skicka ett mejl till min mejl som syns här så kan jag mejla tillbaka och berätta. jag vet att det låter skumt :P men det handlar om en kille som jag träffat.

2011-04-17 @ 19:50:18
Postat av: Jenny

Javisst, men ser ingen adress? Maila mig ist, [email protected]

2011-04-19 @ 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0