Måndag.

Här har det varit dåligt uppdatering, men ni verkar ju ändå ha varit upptagna med att käka ägg!
Själv har jag jobbat, men ett ägg, lite köttbullar, någon prinskorv och lite rödbetssallad har slunkit ner här också.

C är också ledig idag, så nu blit det en sväng till kyrkogården, jakt på en rullgardin(som vi fortfarande inte har fixat till sovrummet), fixa lite mat, och sedan åka ner och hejja på tjejerna i mitt fina KFF som har seriepremiär i trean idag!
Drömde att jag ville vara med och spela, men att dom petade mig, inte för att jag var gravid, utan för att jag var för dålig. Istället satte dom in Gurkan(från BB).
Härligt.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Gurkan har inte en chans mot dig Jenny! Inte ens när du kommer vara höggravid :)

2011-04-25 @ 11:30:52
URL: http://Www.sedorika.devote.se
Postat av: karin

Håller med föregående talare. Du vet väl hur mycket jag har saknat dig pa träningarna!

2011-04-25 @ 11:55:28
Postat av: Jenny

Haha, nej förhoppningsvis! Tyvärr krävs det väll en absolut kris innan dom tar in mig i laget!=) Spelsugen!

2011-04-25 @ 16:32:53
Postat av: Mia B

Din tid kommer sen Jenny :) lika kul att se dej som vanligt idag! Kramar

2011-04-25 @ 18:54:16
Postat av: Anonym

Ja, men det känns som en lååång väg.. Blev anfådd av att plantera blommor idag, haha! Kul att se dig med och Theo, gud va blond han har blivit! Sötnosen=)

2011-04-25 @ 19:26:41
Postat av: Mia B

Haha förstår vad du menar! Men det är graviditeten som talar! haha, kommer håg hur lätt man blev anfådd! :)Ja han ändras hela tiden nu tycker jag allt! Going!:D

2011-04-25 @ 20:05:51
Postat av: Jennifer

Hej!



Kolla gärna in min blogg som snart kommer fyllas med tips och trix inom hår/hudvård samt make-up, träning och hälsa! Hästrelaterade inlägg kommer också dyka upp.



Jag har inte klippt mig på 5 år och har idag ett långt och vackert hår Vill du veta hur jag gjort? Kolla in bloggen och få tips!



Bloggen har nyligen startats upp och kommer utvecklas. Söker också någon som vill designa den åt mig :)



Hoppas din påsk varit bra!



Kramar, Jenni

2011-04-26 @ 15:21:48
URL: http://brightsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0