Onsdag.

Ledig idag, ska bara titta in till min ny/gammla arbetsplats och hämta mitt schema.
Börjar på måndag!
Ska bli så skönt att ha ett schema för en gångs skull, senaste halvåret har jag bara vetat månad för månad hur jag ska jobba, och inte kunnat planera någonting. Så just nu spelar det ingen roll HUR schemat ser ut, jag är bara glad att jag har ett!
Och att jag äntligen får jobba lite mer är mina fjuttiga 75% känns underbart!

Eftersom C har bilen till jobbet så får det bli en promenad. Tar en extra runda och går bort till Stella en sväng, dock ska jag dra ut på det. Igår hade dom förberett för ännu en begravning på "hennes" rad, och jag vill verkligen inte komma mitt i jordfästningen.
Någon dag måste vi ta tag i gravplatshandlingarna också. Jag vet ju att om man inte är gifta, så blir pappan inte dokumenterad som pappa förens papper har skrivits på. Jag antar att det är därför som bara jag står skriven som gravrättsinnehavare, och det känns ju lite fel.
Får kolla upp det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0