Sol inne, sol i sinne.

Var uppe på MVC tidigare och fick träffa en barnmorska. Jag nämnde lite smått att jag varit lite orolig, så vi fick lyssna på hjärtljuden.
Ååh vilket härligt ljud! Slog i 155 slag/minut, och jag är för tillfället helt lugn.
Klart den mår bra!
Medans hon knuffade på magen så sparkade det till flera gånger. Underbart.

Igår när jag satt och lipade och målade upp det värsta senariot, så visste jag ändå att jag antagligen överreagerade. Det är det som gör mig lite rädd! Att jag egentligen vet bättre, men att kroppen inte lyssnar.
Samtidigt vill jag visa mig stark, för jag är livrädd för att någon ska tycka att vi går för fort fram, att vi inte är redo för ett barn till.

Nej, nu ska vi åka leta efter påskägg, och senare blir det grillning!

Kommentarer
Postat av: josefin

Hej! Vill bara säga att ni gör alldeles rätt i att försöka med en till liten bebis.Det har vi gjort när samma sak (Vasa Previa)drabbade oss. Fick en liten Moa den 5 maj 2010 som fick leva med oss i ett dygn men som sen inte orkade mer..

Nu har vi fått en liten frisk kille som är en vecka gammal och det var det som räddade oss i sorgen, även fast den för alltid kommer finnas kvar..All lycka till er!! kram Josefin (josefinohlsson.blogspot.com)

2011-04-22 @ 11:36:22
Postat av: Jenny

Ja, alla måste få känna vad som är rätt för en själv. Grattis till eran kille! Och tack!=)

2011-04-22 @ 12:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0