Torsdag.

Näst sista dagen på jobbet på gruppboendet. Rullade pp snabbt, kanske för att jag bara jobbade till 13!
Åkte till kyrkogården, där jag träffade på kvinnan som har sin man brevid Stella. Hon hade med sig en väninna, och när vi pratade så förstod jag att hon hade berättat om mig.
Himlans trevlig och rar är hon, och då måste hennes man ha varit detsamma. Känns bra.

"Locket" var nu avtaget, så jag var lite stressad när jag försökte få eld på ett ljus som hade slocknat. Ville inte vara kvar när likbilen kom.
(Likbil, vilket oskmakligt namn egentligen...)

Åkte till Maxi och handlade lite grann inför mitt kalas jag ska ha på söndag. Hade även en liten present på dörrmattan därifrån när jag kom hem. Ett grattis och en tårtspade och daimtårta att hämta ut.
Tack för det Maxi!:)

Pilla i mig lite mat till Big Brother nu, sen måste jag röjja lite här hemma. Orkade inte göra iordning efter mig igår när jag hade bakat, så köket är ser ut som ett vinterlandskap av allt mjöl som yrde omkring runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0