Torsdag.

Inatt var det inte bara 6 personer som dog i min dröm.
Det var jag som var orskaken till det.

Jag kommer ihåg när jag var runt 5 år, och hade ständigt mardrömmar en period. Till sist så kunde jag "ta mig in" i drömmen och avbryta den. Undra om det skulle fungera nu också?

Sitter och väntar på att senate Big Brother avsnittet ska komma in. Sen hoppas jag solen håller i sig tills den har kommit till balkongsidan, så man kan sitta och njuta en stund.
Innan jobbet måste jag åka och tända ett nytt ljus i lycktan hos Stella.
Och imorgon är det henne sju-månaders dag. Då blir det ett extra ljus och några fina blommor tror jag..
Skruttan...

(INGET illamående idag. Tackar jag för!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0