Aurora

Bara någon timme efter mitt inlägg så fick jag ett samtal från auroran!
Auroran Ylva.
Dock fick vi ingen tid förens 14'e september, bara drygt två veckor innan BF.
Så nu hoppas jag i smyg att bebis ska komma innan, för jag är lite rädd för det där besöket på förlossningen och alla minnen och känslor det medför.
Någon som har någon erfarenhet av en aurora-barnmorska?

Tack föresten för alla tips på bloggar! Inte hunnit kika in på alla än, men det är ju perfekt när man som nu, ligger vaken och inte är det minsta trött.
Får iofs skylla mig själv då både jag, Christoffer och Sally somnade i soffan tidigare ikväll.
Iallafall, min bloglovin-lista är redan utökad, och fortsätt tipsa om ni kommer på fler!:)

Ikväll här svärfar varit här och hjälpt oss borra upp lite hyllor. Även skötbordsöverdelen är på plats igen(skönt).
Och imorgon kommer mamma och putsar fönster här hemma.
Ibland är det skönt att bli lite bortskämd!

(UPPTÄCKTE NYSS ATT MAN KAN FÅ BARA STORA BOKSTÄVER PÅ IPHONEN! JAG SOM TRYCKT PÅ PILEN EFTER VARJE BOKSTAV INNAN...)

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta Persson

Kan du då tala om hur du bara får stora bokstäver ;)

Kraaam på dig

2011-08-18 @ 21:35:58
Postat av: daniella

skrev du det inlägget via din iphone? hur isåfall får du mellanrum mellan det du skriver? för när jag skriver så måste all text sitta ihop...:/

2011-08-18 @ 21:48:19
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Jenny

Javisst Lotta, var bara att hålla in pilen en stund, kom jag på efter ett drygt halvår!:) Daniella, och man skriver "< br >"(fast ihop) så byter den rad!=)

2011-08-18 @ 23:39:32
Postat av: Lotta Persson

Aha, alltid lär man sig nått nytt ;) Tack för tipset =)

2011-08-19 @ 19:12:55
Postat av: Lotta Persson

Aha, alltid lär man sig nått nytt ;) Tack för tipset =)

2011-08-19 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0