Aurora.

Hemma efter en känslosam dag. Började gråta så fort läkaren frågade hur jag mådde.
Det blir ofta jobbigt när man vet att den som frågar faktiskt vill ha ett uppriktigt svar.

Blev ordentligt undersökt, och tappen hade hållt sig still, så det såg bra ut!
Andra possitiva saker var att bebisens hjärtslag lät "mogna", den växte som den skulle och den var i ett läge mellan ruckbar och fixerad nu!
Åh=)

Jag blev dock sjukskriven pga av min oro, eller 'försenad krisreaktion' som hon ville kalla det. Och det känns så skönt att kunna fokusera på mig själv och på att må bra.
Hon vill träffa mig igen, och vi ska få en tid hos en Aurora-barnmorska, som är speciellt utbildade för personer som har förlossningsskräck av olika anledningar.
Vet inte exakt vad hon ska prata om, annat än att vi ska få gå igenom förlossningssavdelningen så det inte ska var för jobbigt den dagen det kommer.
Har lite blandade känslor inför det, men det kanske vore nyttigt...
Får googla på 'aurora' ikväll!

Var en sväng på gunnarsö med mamma, milla och Cissi när vi kom hem, för att sedan åka och grilla lax.
Så gott!

Sol imorgon också har jag hört ryckten om!?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Finaste Jenny!!!!

2011-08-02 @ 09:56:59
Postat av: Johanna Andersson

Vad skönt att du inte behöver åka tillbaks till jobbet och att du får en tid för Aurorasamtal! Skönt att du blir tagen på allvar i din situation! Kram!

2011-08-04 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0