En månad...

Igår fixade vi det sista till Stellas födelsedag. Hur planerar man en födelsedag för någon som inte finns med oss?
Många olika tankar, och idéer, och nu tror jag vi är helt nöjda!
Räknar inte med att någon annan ska förstå, men det är hennes första födelsedag, och oavsett om hon ser vad vi gör för henne, så är det viktigt för oss.

Tog en promenad till Gröndal och tittade på tjejerna som spelade, innan vi traskade hem igen och såg slutet på Robinson.
Idag fick jag en skön sovmorgon.
Underbart!
Ikväll har jag tydligen lovat att köra på C och ett gäng från jobbet som ska ha möte och käka god mat på Corallen. Själv får jag väll koka lite nudlar eller något annat smarrigt:)

Idag är det den trettionde, och därmed EN MÅNAD kvar till BF!
Dont be late!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0