Fredag.

Oh så skönt jag har sovit inatt! Eller imorse iallafall!
Natten har jag legat vaken på grund av sammandragningar, halsbränna och kissnödighet, men efter fem så sov jag så gott att ja inte vaknade förens 10, för att sedan somna om och sova till 11.30.
Uuh så gutt!

C jobbar, och jag vet inte riktigt vad det ska bli av den här dagen.
Löningsdag idag, och jag har iallafall fått pengarna från min arbetsgivare, så jag har nästa(...)råd att betala räkningarna.
Bara att vänta på försäkrigskassan, men dom har knappast någon brådska.

Är ändå på galet bra humör för tillfället, och ser ljust på framtiden!
Jag Kommer på mig själv med att sitta och le för mig själv, gör upp planer för framtiden och mår allmänt bra.
Det kommer bli bra det här!



Igår, v.35(34+5)
Ser ni vad naveln putar!??



Drygt en månad kvar till BF...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Snygg mage och väldigt snyggt hår!! =)

2011-08-27 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0