Fredag och Stockholm!

Som många andra nätter kunda jag inte sova inatt heller. Tog täcke och kudde och la mig i soffan och sov en stund, brukar fungera!
När tidningsbudet varit så tassade jag tillbaka till C i sängen och kramades lite innan hans klocka ringde.
Bebis sprattlade och jag kunde känna mig lugn.

Nu har jag hunnit duscha och äta frukost. Måste packa min väska som jag inte gjort än, för vid lunch åker alla brudar i familjen Rydh upp till Stockholm för att bo hos Cissi och Milla över helgen, och mamma ska äntligen få göra sin present, diverse behandlingar på sparadiset.
Cissi och jag ska också göra varsin behandling, och med lite god mat på det så borde det bli en kanonhelg!=)
Som grädde på moset är det ju Stockholm Pride! Känns som något man måste ha upplevt, så det ska bli skitkul!

Så nu håller vi bara tummarna för att det inte blir någon bebis dom närmsta tre dagarna!



Magen v.32(31+5).
Gillar ni min snygga bränna?;)
Grävde ner magen i sanden för att få lite färg på baksidan.
Och ja, röd är också en färg.


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen till Stockholm! Ni får inte missa Prideparaden imorrn! Den är superrolig att titta på!

2011-08-05 @ 09:43:05
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack:) Ja det ska bli jättekul! Den skulle tydligen börja precis utanför spaat, så det är ju perfekt!

2011-08-05 @ 11:15:23
Postat av: Johanna Andersson

Hoppas att ni får en underbar helg i det vackra sommarvädret! Och att du kan slappna av och njuta lite!

2011-08-05 @ 14:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0