Fredag.

Ännu en sömnlös natt.
Kan inte minnas att Stella var såhär bökig?? Men ja, bättre än att jag behöver oroa mig över motsattsen, vilket jag säkert lär göra om jag nu skulle få en lugn natt!
Har läst på många ställen att forskare tror att kroppen förbereder kvinnan för vad som komma skall, med alla sömnlösa nätter, men som det stod i Amelia-Vänta barn, vem behöver öva på att vara trött?

Fick iallafall ett par timmars go sömn efter att C åkt till jobbet. Har pillat i mig frukost, och försöker hitta motivation till att göra lite nytta.
Kanske ska örja med en promenad till stan för att få lite energi?
Problemet är ju då om jag vågar gå genom skogen där vi mötte ormen, eller om det får bli en rejäl omväg?
Skulle ju inte skada iof;)

Så får det bli!=)



Trött matte, tröttare katt!


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag trodde att det var så att när man själv är i gång och rör sig så vaggas Bebisen gott där inne och sover och så fort man blir stilla så vaknar den ;)

2011-08-14 @ 12:57:32
Postat av: Jenny

Ja, det är väll "tyvärr" så..!;)

2011-08-14 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0