Königt.

Ursäkta den snodda rubriken Malin, men den passar ju så bra!

Man får många frågor som gravid om vad man hoppas det är för något där inne.
Pojke, flicka, flicka, pojke.
Tänker folk så?
Jo, det är klart att man kanske önskar liite att det är det ena eller andra könet. Klart att jag någon gång vill ha en flicka. Lika mycket som jag någon gång gärna vill ha en liten grabb.
Men får jag fem flickor i rad, så kommer jag vara lika glad för det! Man blir ju inte gravid för att man vill ha en pojke/flicka, man blir väll gravid för att man vill ha ett barn?

Malin Wollin har skrivit ett bra inlägg om just det.
Och just så tror jag det är. När bebisen är ute, så är det nog precis det man önskade sig!



Du är precis vad jag önskar mig<3


Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

Åh, bäbis :) Försökte verkligen se vad det va, men det går inte ;) Tycker bebben kan komma ut nu! :D

2011-08-26 @ 09:21:04
URL: http://ettlivpalandet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0