Onsdag.

Vet inte om det var promenaden igår, frukten eller dom snygga höstskorna jag hittade, men på kvällen fick jag en rejäl energi, och fick en hel del gjort här hemma. Härligt!
Hoppas på fler kickar:)
När C kom hem från träningen tog vi en skön kvällspromenad, något jag ska se till att få med honom på fler gånger. Urskönt!

Nu är han iväg och golfar. När han kommer tillbaka så blir det en sväng till Wiholms för att fylla på med gravljus, och en sväng till Maxi för att fylla på kylskåpet.
Ska även ner till torget en sväng och se vad dom har för blommor. Jag får verkligen ingen ordning på blommorna vi Stellas grav, antingen växer dom som ogräs, eller så vissnar dom.
Dels vädrets fel antar jag, dels mina långt-ifrån-gröna-fingrar.
Hopppas hitta något fint iallafall!

44 dagar kvar tills BF nu. Men på samandragningarna känns det som att den skulle kunna titta ut när som...
Kan ju hoppas att inte det här händer iallafall!
Fast läkaren sa ju att det antagligen skulle gå snabbt;)

Har inga besök alls på MVC den här vecka, men nästa blir det både läkarbesök och rutinkontroll.
Jag har fortfarande varken fått någon tid till Aurora-barnmorskan eller något brev från försäkringskassan om min sjukskrivning.
Försäkringskassan hade ja väll egentligen inte väntat mig något annat, dom kommer säkert inte ens godkänna min sjukskrivning, men då hade det ju varit bra att få veta det i tid..

Jaja. Dags att ta tag i sig själv och göra lite nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0